Ibis Hotel Türkiye: Ibis İstanbul - Zeytinburnu

Ibis İstanbul - Zeytinburnu

Ibis İstanbul Zeytinburnu, şehir merkeziyle Atatürk Havalimanı arasında merkezi bir konumda yer almaktadır. CNR Expo Fuar Merkezi ve Atatürk Havalimanı'na 10 km uzaklıktadır. Marmaray istasyonuna 10 dakika mesafede olması nedeniyle otelden toplu taşıma ile iş merkezlerine ulaşım kolaydır. Toplam 228 oda ve 516 yatak kapasitesine sahiptir. Ayrıca 4 engelli odası ve 104 sigara içilmeyen odası mevcuttur. Deniz manzaralı odaların yanı sıra Aya Sofya, Sultanahmet ve Topkapı Sarayı'nı gören odaları vardır. Havaalanı ve Taksim Meydanı'na ücretsiz servis düzenlenmektedir.


Genel Özellikler:
Merkezi klima, kablosuz internet, kuru temizleme, ücretsiz otopark.
Kahvaltı salonu, lobi bar, kapalı alakart restaurant.










Adres:
Kazlıçeşme Mah. Kenedy Cad.No:56
34025 Zeytinburnu / İstanbul
Tel: +90(212) 414 39 00
Faks: +90(212) 414 39 29

13 yorum :

Adsız dedi ki...

Bence süper bir otel. Manzara süper, odalar çok temiz, yataklar rahat. Ama bana göre tek bie eksik vardı, odalarda terlik yoktu. Düşünülseydi daha güzel olurdu.
Barış BANLI

Adsız dedi ki...

Ibis İstanbul'da kısa bir süreliğine kaldık. Uzun süreli kalmayı tavsiye etmem. Havaalanına yakın fakat şehir merkezine uzak kalıyor.

Otel açılalı fazla olmadığı için her şey yeni ve temiz. Kapalı havuzu güzel ve büyük. Restaurantı ve yiyecekleri gayet güzel.

Adsız dedi ki...

gectıgımız yılın sonlarında bende kalmıstım bir arkadasımla bırlıkte evet hersey harıka ama oda fıyatları euro bazında biraz yüksek sanırım

Adsız dedi ki...

ben de bir gece kaldım, 70 avro ödedim, sonra bir rezervasyon daha yaptım, ancak kalmak için zamanım olmadı, yurt dışından dönüyordum, kalmadan parasını aldılar, internet üzerinden rezervasyon yapınca böyleymiş, kimseye tavsiye etmiyorum, bundan böyle de bu otelde hiçbir zaman kalacağımı sanmıyorum. prof. dr. kubilay aktulum

Adsız dedi ki...

Kubilay Bey, rezervasyon sırasında tüm detaylar belirtiliyor.İptal edilebilen rezervasyonlar daha yuksek ucrete tabi.En dusuk fiyattan rezervasyon yaptıginizda dogal olarak degisiklik ve iade hakki taninmiyor.
Ibis otelleri bence verdiginiz parayi sonuna kadar hakediyor.Dunyada nereye giderseniz size ayni standart hizmeti , temizligi sunuyor.Tabi ki 5 yildizli otel konforu beklenmemesi gerekiyor.Luksten uzak, standart ve temiz... Internet uzerinden yurt disinda Paris ve Barselonada cok uygun fiyatlara kaldim.Yalniz rezervasyon yaparken kosullari iyi okumaniz gerekmekte.
Saygilar,
Selim

Adsız dedi ki...

Ben de arkadaşımla birlikte kaldım. Evet bencede odalarda terlik yoktu. Bence çok büyük eksik. Onun haricinde normal standartlarda bir otel çok lüks olmamasına rağmen fiyatları çok yüksek.

Adsız dedi ki...

Diğer otellere göre fiyat gayet uygun 5 yıldız konforu aramıyorsanız amacınız temiz güvenli pratiklik olan bir otelde kalmaksa kesinlikle Ibis diyorum. Fiyat için pahalı diyen arkadaşlar internet üzerinden promosyonlu sunulan fiyatları takip etsin.

Adsız dedi ki...

Otelde ilgi alaka güzel ama fiyat olarak gerçekten çok pahalı. Taksimin göbeğinde bile bu fiyata kalınabiliyor ve 4 yıldız bir otelde. o yuzden fıyatları abartmışlar

Adsız dedi ki...

Ibis İstanbul'da konaklamak gerçekten çok güzel bir deneyimdi. Odaları temiz, hizmet kalitesi ve yemekleri güzeldi.

Adsız dedi ki...

Ben Ibis otelde iki kere kaldim arkadasimla ve cok mutluyuz. Fiyatlar gayet uygun ve odalar temiz, rahat ve sessiz. Terlik konusuna gelince, ben gitiyimde vardi, yani artik iciniz rahat olsun :)
Ibis oteli gercekten tavsiye ediyorum.

Adsız dedi ki...

Bende, Bükreş ve Achan'da ibis otelde kaldım, orta ölcekli bir otel olarak uygun, temiz. iki yıldızlı olmasına rağmen en az 4 yıldız temizliğinde. Türkiye'de hiç kalmadım ama ibis otellerin ikisindede oda servisi yoktu. Neden acaba?

Halil Dinçer dedi ki...

Odalardan restaurantına kadar gerçekten muhteşem dekore edilmiş bir otel. Boğazı geçmek için bekleyen gemileri seyretmek insana oldukça keyif veriyor. (deniz manzaralı odalar 10€ daha fazla ama bence buna değer.)
Bana göre otelin en büyük eksisi çevresiyle bağlantısının kopuk olması. Şöyle bir çıkıp dolaşmak isteseniz hiçbir yere gidemiyorsunuz. Kennedy Caddesinin karşı tarafına geçilmiyor.

İstanbul oteller dedi ki...

İbis otel dünyaca ünlü bir oteldir. Yurt dışında birçok yerde denk geldim konaklama fırsatıda buldum. Ama bence İstanbul'da en iyi otel Dedeman oteldir.