Ibis Hotel Türkiye: Ibis Eskişehir

Ibis Eskişehir

Ibis Eskişehir, şehir merkezinde olup ana tren istasyonuna yürüme mesafesindedir. Havaalanına 8 km uzaklıkta ve şehirde yer alan 2 üniversite ile askeri üsse çok yakındır. Toplam oda sayısı 108 olup bunların 2 tanesi özürlü odası ve 36 tanesi de sigara içilmeyen odalardır.

Genel Özellikler:
Merkezi klima ve ısıtma, çamaşırhane, ücretsiz otopark, kapalı havuz, sauna, fitness center.
Kahvaltı salonu, restaurant bar, alakart restaurant.
Adres:
Hoşnudiye Mah.Siloönü Sok.No:5
26130 Eskişehir
Tel: +90(222) 211 77 00
Faks: +90(222) 211 77 11
www.ibishotel.com

13 yorum :

Adsız dedi ki...

Bence denemelisiniz,
Otelciliğin yıldızlama, makyajlama değil, hizmet, estetik ve yaratıcılık olduğunu göreceksiniz.
Bu işe gönül vermiş herkesin , bu tesisi görmesi, tanıması çok yararlı olacaktır.
Ülkemize kazandıranların emeklerine sağlık.

Mesut Kaplan /ANTALYA

Adsız dedi ki...

Demiryolu kenarında son derece gürültülü bir otel. Gece uykunuz çok defa bölünebilir. Rahat bir uyku için tavsiye etmiyorum.

Adsız dedi ki...

Güzel ve net bir hotel,her yerde aynı kalite Hollanda,Almanya ve Türkiyede;
Eskişehirdeki çarşının içinde olması ayrı bir avantaj iki adımda her yere ulaşıyorsunuz.Çalışanlar iyi ve güzel yüzlü, umarım haklarını alıyorlardır.Zaten İbis ve bu tür hoteller, iş ve kısa süreli konaklamalar için çok uzmanlaşmışlar.Önemli olan bakış açısı ve vizyondur.Teşekkürler

blordk dedi ki...

Eskişehir'de 1 gece geçirmem gerekiyordu ve doğru düzgün bir yer arıyordum.Daha önce internet sitesinden bulduğum fakat şehir dışında zannedip (Eskişehir'i bilmiyordum) vazgeçtiğim oteldi.Ancak kalmayı planladığım otelin daha dışını görür görmez vazgeçtim ve başka bir yer arayışındayken ibis otele rastgeldim.
Bence çok kaliteli bir otel.1 gece bile olsa o kaliteli ve başarılı hizmeti görebildiğim için şanslı olduğumu düşünüyorum.
Fiyat - Kalite oranıda bence tartışılamaz.

Adsız dedi ki...

Oteliniz 3 yıldızlı olmasına rağmen, 5 yıldızlı otel konforundaki odalarınızın rahatlığı, hizmet kalitesi, çalışanlarınızın her konuda yakından ilgilenmesi, güleryüzlülüğü beni hakikaten şaşırttı. Her şey için çok teşekkür ederim Ibis Otel.
Fatih METİN

beşiktaş dedi ki...

kesinlikle tavsiye etmem. otel güzel konforlu fakat gecenin bir yarısı gürültüden uykunuz bölünebilir. fakat uykunuzu bölen bu seslerin otelin yanıbaşından geçen trenin sesinden değil, yaşlı başlı zengin adamalrın otele getirdikleri 18lik kızlardan gelmesi daha büyük bir ihtimaldir. aile için uygun değil.

Adsız dedi ki...

eskişehiri gezipde şurda burda otel aramayla vakit geçirmeyin en memnun kalacağınız en temiz ve en kral oteldir burranın keyfi bi başkadır. şiddetle tavsiye ediyorum.

Adsız dedi ki...

İşte otel. Anadoluda böyle bir otel olsun şaştım kaldım. Dayanamadım otel müdürünü görmek, tanımak istidim ofisinde ziyaret etmek istedim fevkalade beyefendi bir genç müdür. Üşenmedi kalktı ayağıma geldi. Bana uzun uzun anlattı Türkiye projelerini. Tebrik ettim doğrusu demek Türkiye'dede böyle genç yetenekler varmış. Tekrar tekrar teşekkürler.
Yakup Tutuk.
Ankara, Mayıs 2009

Adsız dedi ki...

maalesef rezil bir otel işletmecilik anlayışı daha önceleri kalmış olmama rağmen ve 4 gün önceden 2 gece rezarvasyon yapmama rağmen31/10/2009 cuma akşamı uçaktan indikten sonra gecenin 9.30 da benim odamın başkasına satıldığını söyleyecek kadar basit amaçları sadece odayı günde birkaç kişiye satmak.kesinlikle tavsiye etmiyorum.rezil bir otel

Adsız dedi ki...

Fitness salonu için ilave ücret talep ettikleri için kalmaktan vazgeçeceğiim otel. İşin garibi bu blogta genel özellikler içinde fitness centerda sıralanmış.

İlk defa bir otelde fitness center'ın müşterilere paralı sunulduğunu duyuyorum.

Adsız dedi ki...

ibis eskişehirde tek kişi kalıpta iki kişilik ücret istenmesi bana çok saçma gelen nedenlerden biri çok alternatif olmadığı için terci ettiğim otellerden biri

arda dedi ki...

15 NİSAN 18 NİSAN TARİHLERİ ARALIGIDNA KONAKLADIK HERŞEY ÇOK GÜZELDİ NE ZAMAN ESKİŞEHİRE GELSEM MUTLAKA KONAKLIYCAM HERŞEY İÇİN TEŞEKKÜRLER

Erman dedi ki...

15 dak memnuniyet garantisi verip resepsiyonist arkadastan azar isittiginiz bir otel tavsiye etmek isterdim ama antepte ne kadar iyi agirlandiysam burasi o kadar kotu ayrica sikayet edebileceginiz bir yer bile yok.